AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

مجموع بازی های اپل آرکید به 100 بازی رسید

شرکت اپل امروز در خبری اعلام کرد که مجموع بازی های اپل آرکید (فضای بازی اپل) به 100 بازی رسید .

اپل آرکید سرویسی است که بازی های مبتنی بر اپل را پوشش میدهد ،این سرویس با اضافه کردن 6 بازی جدید مجموع کتابخانه بازی های اپل را به 100 عنوان مختلف رسانده است . تعداد زیادی از این ها در مجموعه ی استاندارهای بازی های موبایل قرار میگیرند .


شش بازی جدید  Takeshi and Hiroshi , Guilding , Discolored , UFO on Tape: First Contant, Mareble it Up : Mayhem , sociable soccer  بازی هایی هستند که به کتابخانه اپل آرکید افزوده شده اند . که در این میان بازی UFO on Tape  جذاب ترین بازی آن به نظر میرسد .

این بازی (UFO on Tape) مبتنی بر برنامه های  AR  است  که عاقبت در سال 2010 برای گوشی های آیفون راه اندازی شد . این بازی شما را ترغیب میکند که به دنبال یوفو در آسمان ها باشید و به کمک این مدل گوشی انها را به صورت ویدئویی با کیفیت بالا ضبط کنید .

بنابراین اگر به بازی علاقه مند هستید  و دارای دستگاه ios  هستید ما به شما بازی های موبایلی را پیشنهاد میکنیم چرا که در هر لحظه که شما بخواهید میتوانید لحظات خوشی را با آنها سپری کنید ، برای تهیه ی این بازی های خدمات اشتراک اپل میتواند کمک کننده ی خوبی در این مسیر باشد که هزینه ی اشتراک آنها مبلغی اندک به حدود 4.99 دلار است . در کنار مزایای عنوان شده این مطلب حائز اهمیت است که کتابخانه اپل لحظه به لحظه در حال رشد است .

خرید هر عنوان به صورت جداگانه میتواند خرج زیادی را بر شما تحمیل کند در صورتیکه با داشتن اشتراک میتونید از هزینه های سرسام آور ان نجات یابید .

 

نظرات