AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

سرویس اپل تی وی پلاس معرفی شد

اپل برای سرویس پخش مستقیم خود در TV+ ، برنامه های متنوعی را تدارک دیده است که در 1 نوامبر میتوانید این برنامه ها از سرویس تی وی پلاس اپل تماشا کنید. تریلرهای سه نمایش اول تاکنون و قبل از معرفی تی وی پلاس، بیش از 100 میلیون بار بازدید داشته اند که فوق العاده میباشد. اما تعداد فیلم و سریال های بیشتری نیز در آینده تولید خواهند شد.

تریلر فیلم See در طول این رویداد پخش شد و جیسون مومو با بازی در نقش های Aquaman و Khal Drogo معروف شد. در برنامه The Morning Show، جنیفر آنیستون ، ریس ویترسپون و استیو کارل حضور خواهند داشت. Entertainment Weekly آن را "سریال منتخب فصل پاییز" نامید. همچنین دیکینسون با هاییل اشتینفلد در برنامه های TV+ شرکت اپل حضور خواهند داشت. اپل قول داده است هر ماه برنامه های جدیدی به سرویس تی وی پلاس اضافه کند.

اپل تی وی + سرویس های اشتراک ماهیانه فعلی را به چالش خواهد کشید زیرا برای اشتراک خانوادگی فقط 5 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. همچنین ، اگر یک iPhone ، iPad یا Apple TV جدید خریداری می کنید ، یک سال اشتراک به صورت رایگان بر روی این محصولات دریافت خواهید کرد. در مقایسه با سرویس دیزنی پلاس که ماهانه 7 دلار برای اشتراک فردی خواهد بود و تقریباً دو هفته پس از TV+ راه اندازی خواهد شد، سرویس اپل تی وی پلاس میتواند انتخاب خوبی برای کاربران اپل باشد.

نظرات