AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

اپل نسخه های قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را معرفی کرد

به گزارش اپل هاب ، شرکت اپل امروز نسخه قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را معرفی کرد و از فردا از طریق سایت اپل در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. همچنین قرار است 4 روز دیگر این محصول در تمامی اپل استور ها عرضه شود.

آیفون 8 پلاس قرمز

نسخه های قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در حافظه های 64 گیابایت و 256 گیگابایت و با همان قیمت های قبلی 699-849 دلاری برای نسخه 64گیگابایت و 799-949 دلاری برای نسخه 256گیگابایتی عرضه خواهند شد.

نکته قابل توجه این که پنل جلوی این گوشی ها به رنگ مشکی میباشد در حالی که نسخه های قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با پنل جلوی سفید عرضه شده بودند.

آیفون 8 پلاس قرمز

شرکت اپل حدود 12 سال است که با موسسه رد (RED) در زمینه مبارزه با ایدز با فروش محصولات و لوازم جانبی قرمز رنگ خود همکاری میکند و تاکنون حدود 160 میلیون دلار به این موسسه کمک کرده است.

تیم کوک نیز در توییتی در این باره اشاره کرده است که: "با تشکر از خریداران محصولات اپل در سراسر جهان برای افزایش کمک بیش از 160 میلیون دلار برای RED، مبارزه با گسترش بیماری HIV در آفریقا و محقق کردن جهان بدون بیماری ایدز."

کاور چرمی آیفون 10

اپل همچنین نسخه جدیدی از کاور چرمی قرمز رنگ برای آیفون 10 را با قیمت 99 دلار معرفی کرد که از فردا همزمان با عرضه آیفون های جدید، در سایت اپل و فروشگاه های اپل در دسترس خواهد بود.

 

نظرات