AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

اپل مک پرو باز طراحی شده را در سال 2019 معرفی خواهد کرد

اپل قصد دارد Mac Pro جدید را در سال 2019 عرضه کند. در حقیقت، حتی اگر مک پرو از لحاظ اولویت بندی بین کامپیوترهای موجود در جهان در رتبه آخر قرار گیرد، باز هم محبوبیت خاصی بین طرفدران خود دارد.

برای مصرف کنندگان، نام تجاری اپل، شیک، کوچک و ساده است. اما اپل به نظر می رسد که حجم خدمات نرم افزاری و تجاری خود را دو برابر کرده و سرویس های خود را به مدارس و شرکت ها گسترش داده است. برای اپل، این یک امر حیاتی است که حداقل یک محصول حرفه ای داشته باشد که در زمینه واقعیت افزوده و مجازی، یادگیری ماشین و دیگر پروژه های صنعتی بزرگ و فشرده، بتواند جوابگوی کاربران باشد.

به گزارش اپل هاب، یک Mac Pro جدید - کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند و استوانه ای شکل که سالها به روز نشده است - در نهایت سال آینده تولید خواهد شد. البته، محصول جدید، عملکرد بسیار سریعتری نسبت به نسخه های قبلی خود خواهد داشت، اما از یک چارچوب جدیدی استفاده خواهد کرد که در مقایسه با مشاهدات توسط کاربران برتر که به اپل درباره محدودیت های کاری معمول رایج گفته اند، بهینه شده است.

اگر چه اپل به ندرت اطلاعاتی از محصولات آینده خود فاش میکند، اما با این حال تام بوگر (Tom Boger)، مدیر اجرایی مک اشاره کرده: "ما می دانیم که امروزه بسیاری از مشتریان تصمیم دارند تا iMac Pro را خرید کنند اما به هرحال آن ها باید برای مک پرو صبر کنند."

به طور خلاصه، مک پرو به نظر می رسد یک محصول خاص چند هزار دلاری برای برخی از مشتریان پر و پا قرص اپل و حتی کسانی که در سال های اخیر احساس منفی نسبت به محصولات اپل داشته اند، است، . یک سال پیش اپل اعتراف کرد که کاربران Mac Pro قبلی را نا امید کرده و همین مساله فشار بیشتری بر اپل تحمیل میکند.

نظرات