AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

بهترین برنامه و بهترین بازی برای محصولات اپل در سال 2019 معرفی شدند

امروز اپل بهترین اپلیکیشن و بازی ها و به طور کل محبوب ترین برنامه هایی که در سال 2019 در اپ استور منتشر شده بودند را معرفی کرد. برنامه ها به ساده کردن زندگی ما و بیان خلاقیت ما کمک می کنند، ما را با دوستان، خانواده و دنیای فراتر از آن متصل می کنند و موجب لذت ما از دنیای تکنولوژی می شوند. در سال 2019، اپلیکیشن ها با انعکاس رویه شناس جامعه ما و نشستن در کنار فرهنگ دیجیتالی و غیردیجیتالی، به وظیفه خود عمل کردند.

یکی از کارشناسان شرکت اپل گفته است که "توسعه دهندگان در سراسر جهان با برنامه های نوآورانه که قدرت تأثیرگذاری بر فرهنگ و تغییر زندگی ما را دارند، همه ما را الهام می بخشند. برنده بهترین برنامه ها و بازی های اپ استور در سال 2019 نشان دهنده تمایل جهانی ما برای برقراری ارتباط، خلاقیت و سرگرمی است" واقعا جای ابراز خرسندی دارد که چنین گروه متنوعی از برندگان اپ استور در سال 2019 را اعلام می کنیم، طراحی و خلاقیت عالی از طرف توسعه دهندگان بزرگ و کوچک و از هر گوشه دنیا ارائه شده است. ما به همه برندگان تبریک می گوییم و از آنها بخاطر اینکه سال 2019 را بهترین سال برای اپ استور درست کرده اند، تشکر می کنیم.

 

شرکت اپل به تازگی برنامه ها و بازی های برتر خود را برای آی پد (iPad)  ، آیفون (iPhone)، مک (Mac)، تلویزیون های اپل (Apple TV) اعلام کرده است. مهمترین جایزه را اپلیکیشن Spectre Camera از آن خود کرد درحالی که بازی سال اپ استور Children of the Light است.

 

برنامه (اسپکتور) Specter که رایگان نبوده و با قیمت حدود 2.99 دلار عرضه شده، توسط همان افرادی ساخته شده است که برنامه  (هالید) Halide را توسعه داده اند. در این دستگاه تمام عوامل صرفا بر هوش مصنوعی تاکید دارند این برنامه مجهز به هوش مصنوعی از فناوری پیشرفته ای بهره می برد تا به هر کسی اجازه دهد عکسهای لانگ اکسپوژور (Long Exposure) خیره کننده ای برای عکاسی ثبت کند و بدون نیاز به تجهیزات دوربین فانتزی ساخته شده است. شرکت اپل به طور خاص Specter را انتخاب کرد زیرا به جای چیزی که باعث درآمدزایی شود ، "نرم افزار با کیفیت را ترغیب می کند".

 

عکاسی در نوردهی طولانی یا Long Exposure به شما امکان می دهد تا جلوه های جالبی داشته باشید که چراغ دم اتومبیل تبدیل به یک روبان بزرگ قرمز یا وقتی یک آبشار بیشتر شبیه ابریشم است و کمتر شبیه آب عمودی ایستاده است.

 

بازی Children of the Light نیز یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد تا از طریق 7 قلمرو رویایی پرواز کنید تا بتوانید رمز و رازهایی را کشف کنید. همچنین می توانید با سایر بازیکنان واقعی بصورت آنلاین بازی کنید، بازیکنان واقعی همان دوستان شما میتوانند باشند که آنها نیز مایل به انجام این بازی هستند، و به همراه دوستان خود به ماجراهای جدید بروید. این بازی دارای گرافیکی جالب و چشمگیر بوده و رایگان است، بنابراین می توانید در صورت داشتن آیفون ، آن را نصب کنید.

 

شرکت اپل همچنین جایزه بازی سال اپل آرکید را که (Arcade Game of the Year) نام دارد به بازی Sayonara Wild Hearts اهدا کرده است. این یکی از قسمت های مهم اپل آرکید  است. هدف در این بازی این است که "تعادل خود را در محیط بازی حفظ کنید" ، اما تنها کاری که انجام می دهید دوچرخه سواری و چرخیدن شمشیر در محیط سایبرپانک است. بازی رایگان است ، اما فقط در صورت داشتن اشتراک فعال Apple Arcade میتوانید مراحل آن را باز کنید و پیش بروید.

 

شرکت اپل همچنین بازی Hyper Light Drifter و اپ Flow را برای آیپد، به عنوان بهترین بازی و برنامه سال انتخاب کرده است. بازی GRIS نیز برای مک به عنوان بازی سال انتخاب شده است.

نظرات