AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

عرضه 100 میلیون گوشی آیفون در سال 2020

 

شرکت اپل در گزارشی عنوان کرده است که در سال 2020 بیش از 100 میلیون گوشی آیفون 12 را روانه بازار خواهد کرد.

Digitimes  در گزارش جدید خود پیش بینی شرکت اپل برای ورود گوشی های آیفون در سال 2020 را عنوان کرده است. در این گزارش آمده است که شرک اپل برای حمل و نقل گوشی های آیفون در سال 2020 این کار را به شرکای اصلی زنجیره حمل و نقل خود محول نموده است که در ادامه ی توضیحی که به شرکای حمل و نقل گفته است تعداد این گوشی ها را بالغ بر 100 میلیون عدد عنوان نموده است.

اظهارت شرک اپل مبنی بر سری جدید گوشی های اپل که همان آیفون 12 است، اینگونه است که این گوشی ها از 5G پشتیبانی میکنند و همچنین طراحی آنها توسط طراحان جدید تلفن صورت گرفته است.

این آمار با توجه به کندشدن کلی محموله های گوشی های هوشمند جهانی در سال گذشته کاملا خوش بینانه است. شرکت اپل فروش 80 میلیونی از گوشی های  آیفون 11 خود را پیش بینی کرده است.

تحلیلگران معتقدند که این پیش بینی خوش بینانه است و مدیریت شرکت اپل نیز بر این باور است که خیلی از خریداران گوش تلفن همراه مایل به ارتقای سطح اینترنتی خود در گوشی های جدید هستند و ازآنجا که گوشی های جدید آیفون 12 توان برقراری ارتباط 5G  را دارند میتوانند نظر بسیار زیادی از خریداران را به خود جلب کنند. حال کاربران فضای مجازی منتظرند ببینند که شرکت اپل از چه مدل گوشی رونمایی خواهد کرد و آیا این مدل میتواند جهشی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند یا خیر.

باید این نکته را در نظر داشت که در سال 2020 دسترسی به شبکه 5G  تقریبا در تمام سطح جهان وجود دارد و این میتواند بازار فروش مناسبی را برای شرکت اپل ایجاد نماید.

طی سالهای گذشته فروش آیفون دربازار در حالت رکود بوده است و الان این مسئله وجود دارد که طراحی جدید و ویژگی های این گوشی ها میتواند آیفون را از رکود خارج کند یا نه؟ که البته اپل در این باره نگاه خوش بینانه ای دارد.

طبق جدیدترین شایعات ، شرکت اپل قرار است سال آینده چهار آیفون را با 12Pro/12 Pro Max و 12 و  SE2 با انتظار طولانی عرضه بازار کند.

احتمال داده میشود که در مدلهای Pro نمایشگرهای OLED 120Hz ProMotion وجود داشته باشد و شکاف ها از بالا کوچکتر باشند، همچنین انتظار می رود که این دو مدل پرچمدار با یک دوربین سه بعدی TOF در پشت و رم 6 گیگابایتی در کنار پردازنده اصلی و مرکزی A14 Bionic SoC باشند و از mmWave 5G پشتیبانی کنند. یکی از مهم ترین نکاتی که هر مشتری را به سمت خود جلب میکند قیمت است، قیمت مناسب آیفون 12 با اتصال نسل جدید ارتباطات یعنی 5G و سرعت 6 گیگاهرتز میتواند توجه هر خریداری را به سمت خود جلب نماید. حافظه ی رم این مدل گوشی 4 گیگابایت است . با توجه به مدل های گذشته گوشی های آیفون این انتظار میرفت که گوشی آیفون SE2 بسیار شبیه به آیفون 8 باشد اما در آیفون 11 این اتفاق رخ نداد، این مدل جدید احتمالا به وسیله یک تراشه A13 Bionic مدرن تر  و رم 3 گیگابایتی در بازار جهانی عرضه میشود.

نظرات