AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

عرضه ایرپاد پرو در هند آغاز شد

شرکت اپل اعلام کرد که هم اکنون ایرپاد پرو (Apple AirPods Pro) در هند موجود است.

پس از چندی شرکت اپل فروش ایرپاد پرو را در هند آغاز کرد. قیمت آنها هم اکنون 24,900 روپیه هند ( معادل 345 دلار آمریکا) است. شرکت اپل پیش از این بازار هند را به عنوان یکی از بازارهای فروش هدفون خود معرفی کرده بود اما در مورد تاریخ دقیق انتشار آن سخنی نگفته بود.  

از این پس شهروندان هند میتوانند ایرپاد پروهای جدید شرکت اپل را در بازارهای هند خریداری کنید. که این خرید میتواند به صورت مجازی نیز صورت پذیرد.

 

 

ایرپادپرو چیست؟

یکی از جدیدترین مدل های هدفون بی سیم بلوتوث است که قابلیت های بسیار بالایی دارد از جمله مقاومت در برابر عرق، لغو صدای فعال و این مدل از ایرپاد دارای کیفیت صدای بهتری است و همچنین از نظر طراحی دارای طراحی داخل گوش بهتری نیز هست.

محصولات اپل در بازارهای هند با قیمتی بالاتر از قیمت آن محصول در ایالت متحده آمریکا به فروش می رسند. مثلا در ایرپاد با قیمت INR 24,900 ، 100 دلار قیمت آن نسبت به ایالت متحده آمریکا بیشتر است. قیمت همین محصول در ایالت متحده آمریکا 249 دلار است. همچنین تخفیف برای محصولات ایرپاد در مدل ها قبلی ممکن نیست و در این رابطه هیچ اخباری فعلا وجود ندارد.

ایرپاد ها یکی از موفقیت های ویژه شرکت اپل است که حتی کاربران را وامی دارد که برای این محصولات مبلغ بیشتری را نیز هزینه کنند.

نظرات