AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

به روز رسانی iOS 13.2.2 مشکل مدیریت برنامه ها در پس زمینه را برطرف می کند

شرکت اپل نسخه ios 13.2.2 را برای دستگاه های موبایلی که با آیفون و آی پد سازگار هستند منتشر کرده است . نسخه ios 13.2.2  جدید ترین نسخه سیستم عامل آی او اس شرکت اپل میباشد که در ماه گذشته مقدار بروز رسانی و استفاده از آن کمتر بوده است و پس از آن زمان برای کار های عادی این نسخه نیاز به پچ کردن مداوم دارد .

آخرین بروزرسانی که از سمت شرکت اپل صورت خواهد گرفت حجمی معادل 100 مگابایت را دارد  که مربوط به یکی از نسخه های کوچکتر می شود اما اصلاحات مهمی در ان صورت گرفته است.

بسیاری از کاربران از زمان بروزرسانی ios 13.2  دچار مشکلاتی در زمینه بازکردن برنامه ها شده اند به عنوان مثال به هنگام باز کردن برنامه ای به صورت ناگهانی پس زمینه بسته میشود و یا به صورت تصادفی برنامه ی دیگری باز می شود ، که این مشکلات اغلب کاربران را ناراحت و دچار سردرگمی میکند . در این بروزرسانی شرکت اپل به طور خاص قصد دارد که این مشکل را به صورت جدی حل کند ، که باید دید در اینده پس از بروزرسانی بازخورد آن در بین کابران چگونه خواهد بود و آیا شرکت اپل به وعده ی خود عمل کرده است یا نه ؟

آنچه را که اپل مدعی است که بروزرسانی موجب خواهد شد که همچنین مشکلات مربوط به سیگنال تلفن همراه و داده ها که تقریبا در بین کابران به صورت گسترده وجود دارد نیز برطرف خواهد شد .

موارد عنوان شده یک مشکل جامع برای همه ی مسائل نیستند و چندین مسئله دیگر هنوز در انتظار هست که در کانال فعال بتا در حال پیگیری و برطف شدن آنها هستند . از جمله نکته ای که میتواند کابران را شادی بخشد این است که اپل از تمامی مشکلات آگاه هست و با توجه به آگاهی که دارد به طور قطع در رفع انها تلاش میکند . نکته ی بد در حال حاضر این است که شرکت اپل هنوز در نظر دارد که محصولات خود را فعلا با ساختار ماه گذشته وارد بازار نماید و زمان بیشتری را برای تعمیر ان در اختیار بگیرد .

نظرات