AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

آیفون 11 با قیمت مناسب معرفی شد

آیفون 11 به عنوان جانشین آیفون XR سال گذشته، بصورت رسمی معرفی شد. به گفته اپل آیفون XR از زمان عرضه تاکنون به محبوب ترین و پرفروش ترین آیفون و همچنین محبوب ترین گوشی هوشمند در سراسر جهان تبدیل شده است. در حالی که در آیفون 11 بسیاری از امکانات از جمله نمایشگر همانند آیفون XR میباشد ، اما تغییرات بسیار کمی نیز وجود دارد.

 

 

بیایید اول از همه در مورد قیمت فوق العاده خوش قیمت آیفون 11 صحبت کنیم، قیمت آیفون 11 با 699 دلار شروع می شود که 50 دلار کمتر از نسخه قبلی خود است. در عین حال ، یک دوربین فوق العاده جدید با کیفیت فوق العاده در پشت گوشی قرار داده شده است.
اپل زوم اوپتیکال دوربین آیفون 11 را 2 برابر بیان کرده است که معادل 13 میلی متر است در حالی که محفظه دوربین اصلی آن حدودا 26 میلی متر است.

سنسور دوربین اولترا واید آیفون 11 دارای میدان دید 120 درجه و دیافراگم f/2.4 است. دوربین اصلی نیز دیافراگم f/1.8 و دارای OIS میباشد. از ویژگی های دوربین جدید می توان به HDR پیشرفته و حالت شبانه اشاره کرد که در صورت لزوم به صورت خودکار فعال می شود. فلاش LED دو تتایی اکنون 36 درصد روشن تر است.

تثبیت کننده فیلم بهبود یافته است و اکنون به آن Cinematic گفته می شود. اپل می گوید این تلفن نسبت به هر تلفن هوشمند ، بالاترین کیفیت فیلم را تاکنون تصویر برداری کرده است. برای فیلم برداری سریع میتوانید با نگه داشتن دکمه شاتر اپلیکیشن دوربین در حالت عکس، فیلم ضبط کنید. بزرگنمایی صوتی با قاب بندی ویدیو با صوتی مطابقت دارد. آیفون 11 با حداکثر سرعت 4K @ 60fps و حداکثر محدوده Dynamic Range تا 4K @ 50fps فیلم برداری می کند. این فیلم برداری توسط هر دو دوربین پشت گوشی آیفون 11 امکان پذیر است.

 

 

در قسمت جلویی گوشی، لنز واید 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی وجود دارد ، به این معنی که اگر گوشی را به حالت افقی نگه دارید، می توانید افراد بیشتری را در قاب قرار دهید. دوربین سلفی می تواند فیلم های 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه ثبت کند. همچنین برای فیلم برداری 4K EDR با سرعت 30 فریم در ثانیه نیز برای کاربران آیفون 11 امکان پذیر میباشد. ویژگی جدید که به آیفون 11 اضافه شده، قابلیت ضبط اسلوموشن با 120 فریم بر ثانیه میباشد که اپل آن را "اسلوفیز" Slofies مینامد. Smart HDR نیز از ویژگی های دیگر دوربین جلویی است.

سرعت فیس آیدی افزایش یافته و 30٪ سریعتر عمل می کند و از زاویه های مختلف نیز کار می کند ، در حالی که شیشه بکار رفته در جلو و عقب گوشی آیفون 11 یکی از سخت ترین نوع های خود میباشد و دوربین مربعی شکل در قسمت عقب گوشی قرار دارد. آیفون 11 دارای صدای بسیار عالی و Dolby Atmos است.

 

 

هسته مرکزی گوشی آیفون 11 ، تراشه جدید اپل به نام A13 Bionic میباشد که نسبت به تراشه A12 سال گذشته 20 درصد قدرتمندتر است و تراشه اسنپدراگون 855 را در عملکرد CPU و GPU در تست های بنچمارک به راحتی شکست میدهد. آیفون 11 در رنگ های مشکی ، زرد ، سبز ، سفید ، بنفش و قرمز PRODUCT (RED) عرضه می شود. در مورد عملکرد و ماندگاری باتری و به گفته شرکت اپل، آیفون 11 باید یک ساعت بیشتر در مقایسه با آیفون XR ماندگاری باتری داشته باشد.

آیفون 11 از گوهی IP68 بهره میبرد که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (حداکثر 30 دقیقه زیر آب تا حداکثر 2 متر آب) را دارا میباشد. Wi-Fi 6 و اتصال دیتا Gigabit LTE نیز از دیگر امکانات آیفون 11 میباشد اما متاسفانه همانطور که پیش از این هم شایعه شده بود، 5G در هیچکدام از مدل آیفون های 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس وجود ندارد.

 

نظرات