AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

آیپد جدید با امکانات جدید و با قیمت قبلی معرفی شد

امروز اپل در مراسم بزرگ خود ، آیپد جدیدی را که آن را نسل هفتم می نامد، معرفی کرد. آیپد هفت، جانشین دستگاه 329 دلاری است که در مارس 2018 با صفحه نمایش 9.7 اینچی به بازار عرضه شد که ظاهراً برای 60٪ از خریدارانش اولین iPad بوده است.

آیپد جدید دارای نمایشگر 10.2 اینچی رتینا با 3.5 میلیون پیکسل است. از همان تراشه A10 Fusion به عنوان مدل قبلی خود بهره می برد و حتی دقیقاً به همان اندازه هزینه دارد: 329 دلار برای کاربران عادی و 299 دلار برای مراکز آموزشی. پیشفروش آیپد 7 در 26 کشور آغاز شده که در تاریخ 30 سپتامبر در دسترس همگان خواهد بود.

iPad جدید از قلم اپل پشتیبانی می کند و همچنین آیپد هفت دارای اتصال هوشمند نیز می باشد، بنابراین می توانید آن را با صفحه کلید هوشمند اپل نیز استفاده کنید که در هنگام عدم استفاده از تبلت در کیف مخصوص خود قرار میگیرد.

 

 

این تبلت حدود 460 گرم وزن دارد و پوشش آن از 100٪ آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده است. آیپد جدید از سیستم عامل iPadOS که دارای ویژگی های جدید میباشد، پشتیبانی می کند ، ویژگی هایی مانند مولتی تسکینگ بهینه شده ، صفحه کلید شناور ، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی SD در برنامه Files و ویرایشگر ویدیوی پیشرفته جدید در برنامه Photos و بسیاری موارد دیگر را دارا میباشد.

اگر قصد خرید iPad جدید را دارید، یک سال Apple TV + را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد و این تبلت همچنین از سرویس اشتراک بازی تازه معرفی شده Apple Arcade به همراه یک ماه رایگان پشتیبانی می کند.

iPad جدید در رنگ های نقره ای ، خاکستری و طلایی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی یا 128 گیگابایتی عرضه می شود. یک مدل دیگر سیم کارت خور و دارای Wi-Fi نیز وجود دارد که قیمت آن از 459 دلار شروع می شود.

نظرات