AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

حذف نام آیفون در پشت مدل های جدید

شرکت اپل یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید گوشی های هوشمند می باشد. این شرکت با تولید و عرضه گوشی های هوشمند لوکس توانسته است طرفداران زیادی را کسب کند و با سری سیستم عامل آندروید در رقابت می باشد. این روز ها به معرفی آیفون جدید نزدیک و نزدیک تر می شویم. کمتر از یک ماه دیگر تا معرفی سه آیفون جدید کمپانی اپل باقی مانده است. امروز خبری از یک کارگر کارخانه Foxconn چین منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را از آیفون یازده نشان می دهد. سال های زیادی می باشد که کارخانه مذکور وظیفه سرهم کردن قطعات آیفون را بر عهده دارد و از همین‌رو اگر خبری از این کارخانه منتشر شود می‌‌توان به آن اطمینان کرد. اطلاعات زیادی از گوشی آیفون یازده منتشر شده و حتی روز گذشته نحوه نام‌گذاری سه آیفون جدید اپل نیز فاش شده است. حداقل یکی از مدل‌های آیفون یازده قرار است در رنگ سبز تیره عرضه شود ، آیفون XR که به نام 11 قرار است نامگذاری شود دارای مدل خاصی با رنگ سبز تیره است.

 

 

همچنین یک مدل دیگر از این گوشی قرار است با رنگ ارغوانی عرضه شود. خبرهایی دیگری که از فاکسکان منتشرشده نشان می‌دهد بخش پشتی این گوشی ها نیز با شیشه مات پوشیده خواهد شد. هر سه آیفون در سال 2019 قرار است با شیشه مات در بخش پتشی عرضه شود که بسیار جالب می باشد. یک نکته هیجان‌انگیز که از طرف کارگر فاکسکان منتشرشده این است که قرار است برند آیفون از پشت هر سه مدل آیفون یازده حذف شود. این موضوع نشان می‌دهد که اپل از برندی که به وسیله آیفون‌ها ساخته شد آن‌قدر اطمینان دارد که دیگر می داند همه گوشی های جدید این شرکت را با نام آیفون می‌شناسند و نیازی نیست که کلمه آیفون پشت این گوشی ها درج شود. این امر باعث می‌شود تا پشت گوشی خلوت‌تر شده و به زیبایی بصری آن کمک می‌کند. در بخش جلویی نمایشگر نیز ظاهری مشابه آیفون‌های قبلی خواهیم داشت و این یعنی بریدگی نمایشگر همچنان در این نسل وجود خواهد داشت.

طبق اطلاعات فاش شده نمایشگرهایی آیفون‌های جدید به دلیل حذف تری دی تاچ نازک‌تر خواهند بود. کارگر کارخانه فاکسکان ادعا می‌کند که اپل از باتری 3969 میلی آمپری در گوشی‌های خود استفاده کرده است. این اولین باری است که چنین خبری در دنیای تکنولوژی فاش شده است و در واقع خبری بسیار خوشحال‌کننده برای کاربران این گوشی‌ها خواهد بود. از دیگر اطلاعات منتشرشده از طرف این کارگر می‌‌توان به حضور سه دوربین در مدل آیفون یازده و وجود کانکتور لایتنینگ اشاره کرد. هر سه مدل آیفون قرار است در نسخه‌های 64 ، 256 و 128گیگابایت عرضه شود که شبیه به مدل‌های آیفون XR می باشد. به طور کامل نمی‌توانیم هنوز خبرهای منتشرشده را با اطمینان قبول کنیم اما دیدن چنین امکاناتی از آیفون بعدی بعید نیست. تا معرفی آیفون‌های جدید کمتر از یک ماه مانده است و باید تا شاهد مراسم معرفی آن باشم تا ببینیم اطلاعات درز شده تا چه اندازه ای صحت دارد.

نظرات