AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

کاور آیفون های 2019 منتشر شد! باکس دوربین مربعی شکل

در چند سال گذشته وقتی آیفون های جدید شرکت اپل معرفی میشد، ما همان ری اکشن همیشگی را میبینیم، "نپسندیدم!" . اما هنگامی که گوشی های آیفون جدید وارد بازار میشوند، متوجه می شویم که آنها واقعا بد نیستند.

امسال به احتمال زیاد تغییر زیادی در آیفون های جدید 2019 نخواهیم داشت، اما تنها تغییری که به واسطه شایعات اخیر و کاورهای محافظ آیفون های جدید منتشر شده و به احتمال زیاد، امسال اپل از دوربین های سه گانه داخل باکس مربعی شکل در آیفون های 2019 استفاده خواهد کرد.

 

با توجه به کاورهای آیفون منتشر شده در تصویر زیر؛ آیفون بزرگتر (آیفون XI Max) دارای 159.11mm طول و 79.62mm عرض است در حالی که آیفون کوچکتر (آیفون XI) دارای 144.83mm طول و 73.14mm عرض است که تقریبا از نظر اندازه با آیفون های سال قبل ( XS 143.6x70.9mm و 157.5x77.4mm آیفون XS Max ) برابر هستند.

کاورهای دیگری که منتشر، دوباره این موضوع را تائید میکنند اما انچه که واضح هست بطور دقیق نمیتوان در این مورد پیش بینی کرد.

چند روز پیش هم رندرهای جدیدی از آیفون XR منتشر شد که دقیقا مشابه به آیفون های 2019 میباشد. دوربین های دوگانه داخل باکس مربعی مانند!

 

طراحی آیفون های جدید شرکت اپل، طراحی کلاسیک نیستند اما ما مطمئن هستیم اپل منطق جامع مهندسی آن را پشت سر خواهد گذاشت - گوشی ها با تکنولوژی بسیار پیچیده هستند و دوربین ها از بزرگترین و پیچیده ترین اجزای داخلی هستند که باید داخل یک قاب با ضخامت کم قرار گیرند.

 

انتظار میرود اپل، ناچ آیفون ها را به همان شکل قبل استفاده کند و تغییر خاصی در این مورد نخواهیم داشت و این بدلیل استفاده از فیس آیدی استفاده در ناچ آیفون میباشد.

نظرات