AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

حالت بازی 60fps آسفالت 9 لجندز برای آیفون Xs و آیفون Xs Max منتشر شد

گیم لافت نسخه جدیدی از Asphalt 9: Legends را برای پلتفرم های مختلف منتشر کرده است که شامل یک رویداد جدید، یک حالت بازی جدید و چهار خودرو جدید است. همچنین حالت بازی 60fps آسفالت 9 لجندز برای آیفون Xs و آیفون Xs Max منتشر شده است.

رویدائد مگا بوگاتی Chiron اجازه می دهد تا شما  در رویدادهای جدید هر روز برای باز کردن قفل خودرو رقابت کنید. این به روز رسانی همچنین SIN R1 550، Genty Akylone، Maserati Alfieri و McLaren 570S کوپه را به فهرست اتومبیل های موجود اضافه می کند. ویژگی جدید Slipstream اکنون به شما امکان می دهد که پشت اتومبیل های دیگر، نیترو بار خود را شارژ کنید اما اتومبیل های دیگر می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

 

Asphalt 9 Legends

 

ویژگی هیجان انگیز دیگری که برای این بازی منتشر شده، حالت 60fps است که در آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR اجرا میشود. نکته عجیب اینکه هیچ تنظیماتی وجود ندارد که بتوان از آن استفاده کرد یعنی این بازی همیشه در حالت 60fps در این دستگاهها اجرا خواهد شد. قبلا، حالت 60fps تنها برای نسخه ویندوز 10 منتشر شده بود که هم اکنون برای نسخه iOS نیز منتشر شده است. متاسفانه این حالت در حال حاضر در Android موجود نیست.

این بازی زمانی که در iPhone XR آزمایش شد، عملکرد بسیار عالی بود. این بازی به نظر می رسد فوق العاده است و سرعت فریم 60 فریم در ثانیه باعث می شود که حتی بهتر به نظر برسد و فریم ها بسیار روان تر اجرا میشوند. از آنجا که این بازی دارای حالت چند نفره آنلاین رقابتی است نرخ فریم 60fps در واقع به شما یک مزیت بسیار مهم نسبت به بازیکنان در دستگاه های دیگر است.

در مقایسه با بروزرسانی Fortnite که برای حالت 60 فریم بر ثانیه منتشر شده و اخیرا مورد آزمایش قرار گرفته است، آسفالت 9 دارای مسائل مربوط به گرمای نامطلوب نیست و کاملا عالی و بدون مشکل کار می کند. بروزرسانی Fortnite در حالت 60fps باعث افزایش بیش از حد دمای دستگاه میشود، که در نهایت باعث میشود دستگاه از حالت 60fps به حالت 30fps به صورت اتوماتیک تغییر حالت دهد.

ودر آخر امیدواریم روند به روز رسانی 60fps ادامه پیدا کند و به بازی های بیشتری گسترش پیدا کند تا لذت بازی کردن در این حالت برای گیمرها دلچسب تر شود.

 

دانلود بازی آسفالت 9 از اپ استور

نظرات