AppleHub Logo
اپل هاب: اخبار محصولات اپل

آموزش گام به گام آپدیت iOS 12 بتا رایگان

روز گذشته شرکت اپل در کنفرانس جهانی برنامه نویسان خود به معرفی سیستم عامل های جدید MacOS Mojave ، WatchOS 5 ، TVOS و صدالبته iOS 12 پرداخت و ویژگی های جدید تک تک این سیستم عامل ها را برای دولوپرهای خود شرح داد.

و اما امروز در اپل هاب قصد داریم برای اولین بار در وب فارسی، نحوه آپدیت به iOS12 را که کاملا رایگان و بدون هزینه اضافی میباشد، برای شما عزیزان آموزش دهیم.

دریافت این آپدیت خیلی ساده تر از آن است که انتظار داشته باشید و شما فقط نیاز به یک پروفایل دولوپری دارید تا بتوانید این آپدیت رسمی را بر روی آیفون و آیپد خود دریافت کنید. تمامی گوشی های که به iOS 11 آپدیت شده اند میتوانند به iOS 12 نیز آپدیت شوند.

آپدیت نسخه بتای iOS 12

 

آموزش آپدیت iOS 12 :

توجه: قبلا از نصب نسخه بتای iOS 12 ، حتما از اطلاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید. برای اینکار میتوانید از طریق کامپیوتر و آیتونز استفاده کنید.

1. همانگونه که در بالا اشاره کردیم، در مرحله اول شما نیاز به یک پروفایل دولوپری دارید. برای دریافت این پروفایل از طریق آیفون یا آیپد خود [اینجا کلیک کنید] .

2. بعد از دریافت پروفایل بالا، همانند تصویر پایین پیغامی ظاهر میشود که شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید تا مستقیما وارد Setting شوید و این پروفایل را نصب کنید.

4. در این مرحله مشخصات پروفایل را که تائید شده (Verified) میباشد را نمایش میدهد، در این مرحله باید گزینه Install را که در بالای صفحه مشاهده میکنید، انتخاب کنید.

5. در این مرحله برای تائید هویت شما، از شما در خواست رمز میکند که باید رمز خود را وارد کنید. در این مرحله کافیست تا رمز خود را وارد کنید.

6. در این مرحله، اپل شرایط و مقررات استفاده از این نسخه سیستم عامل iOS را برای شما نمایش میدهد که شما باید بعد از مشاهده و خواندن این شرایط بر روی Install در بالای صفحه کلیک کنید.

7. در این مرحله پروفایل شما با موفقیت نصب شده و برای اجرا باید یکبار گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید.

8. پس از نصب پروفایل و ریستارت، میتوانید مثل آپدیت های قبلی، به قسمت Setting -> General و بخش Software Update وارد شوید. مشاهده میکنید که آپدیت جدید بتای iOS12 که بصورت رسمی از طرف اپل برای برنامه نویسان اپل منتشر شده، برای آیفون یا آیپد شما نیز عرضه شده است.

 

در آخر ذکر این نکته که این آموزش بصورت اختصاصی توسط اپل هاب بر روی گوشی آیفون 7 تست شده و طبق وعده ما در صفحه اینستاگرامی اپل هاب، برای شما تهیه شده است.

برای دریافت جدیدترین اخبار مربوط به محصولات اپل حتما صفحه اینستاگرام اپل هاب را فالو کنید.

نظرات